Friday, 22 March 2013

Minta Maaf Awak!



Alamak...

Macam mane ni saya banyak buat salah kat awak, awak, awak semua... Saya takutla. Saya banyak buat salah...

Macam mana saya nak minta maaf kat awak, awak, awak semua? Awak kata awak maafkan saya tapi hati awak macam tak. Saya takutla awak...

Nantikan macam mana saya nak berhadapan dengan Tuhan saya? Saya takutla nanti dia marah kat saya. Saya dah banyak buat salah kat Dia jugak! 

Saya kan tak tahu bila masa saya sampai. Kalau Dia da panggil saya tapi saya tak sempat minta maaf kat awak, awak, awak semua macam mane?

Awak! saya takut timbangan belah kiri saya beratla... Saya tak cukup baik lagi.

Awak! Maafkanla saya...
Saya salah. Saya tak tahu jugak awak marah. Janganla marah! Saya takut nanti saya tak dapat nak cari awak pun tuk minta maaf.
Maafkanla saya...

No comments:

Post a Comment