KPLF 2012 tambah memory card n skill


           Memg tak dapat nak nafikan gambar2 dekat sana memg cantek2, tertarik kau memg deboomm!
ak tertarik dengan gambar2 ni. nampak hidup n timbul kn? Semua gambar ni aku ambik sempoi je lgpon pakai camera bese je bkn cm yang ad kt sane tp walaupun ak pakai camera yg biasa2 saja tp gambar still nampak menarik.(bg akula, org lain aku tak tau)


Bagi aku pic ni nampak hidup la... kn3? ke aku je rase. ntahla aku pon tak pakar lgpon aku main ambik je. 




Yang ni bagi aku menarik sgt! Gambar nampak timbul. Bole petik kott... 




Ha...yang ni memang editla. Memang tak terkata la memang ada skill ah!



Yang ini spontanious. huhu. Tak yah nak edit, ni memory tau! Takot kalau edit takot memory rosak lak sebab urat medula oblogata mungkin akan berselit yang mungkin menipu tentang kejadian ini... :p

Itu saja...sekian dari diri saya yang tak sempurna tetapi alhamdulillah masih mendapat nikmat dari yang Maha Esa. Segala perkara yang berlaku adalah nikmat dengan hikmahnya. Ianya sulit diketahui hikmahnya apabila kita tidak dapat menerima kenyataan. Maka, hikmahnya sukar menjelma di kala kita membenci kehadirannnya. Walaupun begitu, kemungkinan ia telah hadir tetapi sukar dilihat dengan mata kasar tetapi hanya dapat dirasai melalui mata hati. Ohoi.. ape ni? ntahla. Fikir2knla, renung2kanla  dan InsyaAllah tiada yang mustahil melainkan dengan keizinanNya.



Comments

Posting terbaru saya