Tuesday, 21 February 2017

Kedai Jahit Baju, Bukit Mahkota

Assalamualaikum dan salam sejahtera 😛

Bismillah, dengan nama Allah semoga anda semua berada di bawah lindungan rahmat Allah s.w.t. Alhamdulillah hari ini aku nak memperkenalkan Faezzah Omor Tailor yang kini berada berhampiran dengan anda. Bagi sesiapa yang berada di sekitar Bangi, Bandar seri Putra, Bukit Mahkota dan sewaktu dengannya boleh pergi ke kedai sis ni. 

Aku dimaklumkan, bahawa kedai ini menerima apa-apa jenis alteration baju. Sis Faezzah terima dengan senang hati.muahh ciked 😘, katanya. Raya juga dah nak dekat bolehlah anda semua membuat tempahan bermula dari sekarang. 

Ok, nak promot sikit aku yang buat design  ni. Agak-agak aku berbakat tak? Aku jugak buat banner untuk kedai ni tapi masih belum digantung lagi atas sebab tertentu. Sis Faezzah masih menggunakan banner yang lama buat sementara waktu supaya pelanggan lama dapat mengenalinya. 

Buat pengetahuan semua, kedai ini baru sahaja berpindah ke Bukit Mahkota pada januari 2017 yang lepas. Jadi, bagi bandar-bandar yang berdekatan bolehlah datang ke kedai jahit Faezzah Tailor ni. 

Alamat dan no tel untuk dihubungi seperti yang tertera di bawah:




No comments:

Post a Comment